Reviews
Om de kwaliteit van onze trainingen, locaties en instructeurs op een hoog niveau te houden vragen wij de deelnemers aan onze trainingen een evaluatie in te vullen. Deze evaluatie gebruiken wij om zorg te dragen dat je de kwaliteit geboden krijgt die je van een gecertificeerde opleider mag verwachten.
Niet de training waar ik voor ingeschreven was
Samen met mijn collega hebben wij ons opgegeven voor de basis BHV cursus met e-learning. Bij aankomst bleek de training een herhalingstraining te zijn. Er werden 8 deelnemers verwacht en er waren er uiteindelijk 11. Waarvan 3 beginners. De beginners waren ook degene die ontbraken op de lijst.
De uitleg en demonstraties waren goed. Erg kundige instructrice met duidelijk veel ervaring. Zij was wat overrompeld door de verschillende niveaus van de deelnemers, maar ze heeft dit goed om kunnen zetten naar een training voor iedereen. Het trainen met een lotus was erg fijn en maakte een scenario realistisch.
Het nadeel van deze herhalingscursus, als je een beginner bent, is dat er onderdelen niet behandeld zijn zoals de deurprocedure in geval van brand. Ook was er geen tijd meer voor het leren verbinden van bepaalde wonden. Dit is wel uitgelegd, maar praktijk blijft vaak beter hangen.
Even een sidenote voor de locatie. De lunch viel wat tegen qua smaak. (Veel te zout en de broodjes waren niet bijzonder). Wel goede hoeveelheid.
Al met al vond ik het een prettige training en heb ik zeker weer nieuwe dingen geleerd.
Kristina
Training van hoge kwaliteit, locatie matig, lunch zeer teleurstellend
De training gegeven door Rolf is van hoge kwaliteit. Er worden een hoop belangrijke punten aangestipt, iedereen wordt in de training betrokken en er is voldoende praktijkoefening. De situaties met de acteur zijn wenselijk om tijdens de training te hebben, omdat dit veel kennis oplevert.
Er werden veel korte pauzes ingelast en we waren altijd vrij om een bakkie koffie te halen. Van mij had er wel af en toe een moment ingebouwd mogen worden dat je ook even naar buiten kon gaan. De zaal was nml bedompt en muf, en er kon geen raam open.
Wat enorm teleurstellend is, is de lunch. Ik heb vooraf (telefonisch) dieetwensen doorgegeven en de dame aan de telefoon gaf aan dat ze dit zou doorgeven aan de locatie. Dit was voor mij de derde keer dat het niet is doorgekomen. Eenmaal in gesprek met de receptie was het allemaal lastig; kwam met tot 2x toe met een verkeerde lunch (een keuken van een hotel zou toch moeten begrijpen wat allergieën en intoleranties zijn?!) en uiteindelijk bij de 3e keer (een uur later) was het gelukkig goed. Al mijn medestudenten waren toen al lang en breed klaar met lunch en de training was weer begonnen. Jammer. Als het mogelijk is, kies ik volgende keer voor een andere locatie!
Isa Belle